Mannen i mitt liv

Handling: Nina och George är bästa vänner. De bor ihop och dansar ihop och när Nina får reda på att hon är gravid ber hon George hjälpa henne att uppfostra barnet. Nina blir kär i George, med det finns ett problem - han är bög.

År: 1998
Lauren Pratt
John Pankow
Steve Zahn
Nigel Hawthorne

Jennifer Aniston är inte precis en av mina favoritkådespelerskor, men denna film var ändå helt okej. Inte lika klicheeartad som många andra liknande i genren.

S16F

Jag är knappast nån som kollar så mycket på sånna här romantiska draman/komedier men ska man se en så ska man se en sån här.
Mycket bra dialoger som höjer betyget och bra skådespelare. En stark trea.

johnnydepplover

En gripande film som sätter sig direkt i hjärtat. Både Jennifer Aniston & Paul Rudd gör otroliga skådespelarinsatser i denna film. Måste ses!

martin88

Ganska löjlig handling, stundtals riktigt dåligt skådespel och dialogerna känns inte speciellt trovärdiga utan snarare påklistrade. Framförallt sista halvan är svag.

Angela

Jag älskar den här filmen. Den är både rolig och ledsam och romantiskt. Allt på en gång!
Och ännu ett plus är ju att Jennifer Aniston är med.
Hon är underbar.
En femma för den här filmen, helt klart!

Sweet_Jenny

Okej, den var bra... trodde att den skulle vara så här också... Sevärd i alla fall. Jennifer Aniston är inte direkt än jättebra skådespelerska, förutom i serien; vänner. Bra story/handling... värd att se med sin kompis eller sin partner en kväll... inte se den för ofta bara. Det här är en film som man inte ska se flera gånger...

En underbar film helt enkelt

Falukorv

Handlingen var lite töntig, men George var riktigt söt.

Sofia92

En bra film med strålande skådespelarinsatser. Handlingen skiljer sig från andra romantiska filmer vilket är bra. Extra plus för att filmen inte är förutsägbar på samma sätt som andra filmer inom genren, dessutom inte det minsta klicheeartad. Det är ett stort plus. Manuset och fotot är oxå bra.

IWantItThatWay

En jättebra film! Jennifer Aniston är en jättebra skådespelare och Paul Rudd är så cool! Mycket, mycket sevärd och rolig!