Calcium Kid, The

Handling: Jimmy Connelly är ett vanligt mjölkbud, som av misstag råkar hamna i boxningsringens stora kretsar. Helt plötsligt har han en stor titelmatch att försvara.

Regissör: Alex De Rakoff
Michael Pena
Rafe Spall
David Kelly

IWantItThatWay

Lite seg start, men sedan visade sig filmen vara mycket charmig och rolig! Ett stort plus till Orlando Blom! Dagen efter drack jag jättemycket mjölk, haha.

Flora

jag tycker den var ganska söt. orlando bloom borde satsa på fler sådanna här roller, inte krigare och sånt. ganska rolig.

Sallee

Nej, den här filmen funkar inte för mig. Bloom gör dock en bra roll, men det räcker inte för mig.
Satt och kollade på klockan, och hoppades att filmen skulle ta slut. Ingen film jag rekomenderar iallafall.

Lite Light-Rocky känsla över filmen som stundtals är rolig men oftast är den dålig helt enkelt. Mådde fakiskt dåligt emellanåt när jag såg på den och kan int säga varför men så är det, samt är den ganska förutsägbar. Dock spelar Orlando bra och är otroligt söt som tönt.

Mattias15

Skönt att äntligen se en filmroll som passar Orlando bloom, en tönt. Filmen är bitvis rolig men inte i den klass så den förtjänar en tre.

stankovic

Helt ok men Orlando gör sig inte bra som Boxare.

Rune

Ganska barnslig men bitvis underhållande.