Perfect Man, The

Handling: Systrarna Holly och Zoe är trötta på att flytta varje gång deras mamma avslutar ett dåligt kärleksförhållande. De bestämmer sig för att uppfinna den perfekta mannen åt mamman, vars mailbox snart är full av romantiska meddelanden. Men vad händer när mamma tycker det börjar bli dags för en träff i verkliga livet?

Regissör: Mark Rosman
Originaltitel: The Perfect Man
Hilary Duff
Heather Locklear
Chris Noth
Aria Wallace
Michelle Nolden

Copyright United International Pictures AB (UIP)

sirnootherlikemykind

rädda mej från såna här filmer..

e_mange

Hillary Duff är ju inte direkt någon favorit även om jag tyckte hon var bra när jag var mindre.

och det var i allmänhet en rätt B film, rätt kasst manus, men jag gillar handlingen om den hade varit gjord bättre.

Helt okej och bra film, men jag tycker att Hillary Duff är alldeles för töntig för att passa in i rollen som tonårsdottern..

idai

Hillary Duff gör ett riktigt dåligt jobb i en riktigt dålig film med riktigt dålig handling!

En bra och underhållande film. Hillary Duff är bra.

sara-H

Filmen var bra & så, men den var inte precis som jag tänkt mig. Fast den duger :)

uncle_funk

En Chick-Flick med en dels charm.
Kan hända att jag gillar sådana filmer, beroende på vilket humör jag är på.
När jag såg denna så var jag i den situationen som ni säkert alla känner igen, liggandes på soffan och kan le åt exakt vad som helst. Därför ger jag den en trea, efter många skratt och syner på Hilary Duff som blivit så vuxen så.

Sweet_Jenny

Påminner om en annan film, fast den är äldre... Var en ung kvinna som skrev åt sin mor till en annan man, om jag kommer ihåg det rätt. Det var nå liknande i alla fall... men tyckte den här filmen var bättre för den här var rolig, den förra jag såg var inte så rolig... det måste väl ändå ha humor i drama-filmer... annars är de så sega! ^^ Mycket bra musik att sjunga till och en bra handling. Tyckte dem spelade bra också.

Biopremiär: 2005-08-12