Pyjamaspartyt

Ungdom:

Ungdom:

Handling: Alexa Vega (Spy Kids) har huvudrollen i denna oemotståndliga tonårskomedi om fyra bästisar som ger sig ut på en tokrolig jakt tillsammans med sina "tjejrivaler".

Regissör: Joe Nussbaum
Sam Huntington
Sara Paxton
Brie Larson
Scout Taylor-Compton

En skön film med mycket humor. Dock varierade kvaliteten på skådespelarna en del, och handlingen är lite väl tjejig och fnissig. Men den lyckas även leverera några tänkvärda budskap.
"Brownies are a very important food group."

LudivinE

Jag tycker filmen är bra.

DrinkDrunkPunk

Inte världens roligaste film direkt men den har en del roliga stunder. Och så va den rätt så töntig också. Lite barnslig. Riktar sig väl mest till 14 års åldern tycker jag.

Hen rätt bra film.
Får en stark 3:a

sara-H

jättegullig film, jag blev nöjd :)

En bra tonårs film.. väldig tjejig!

TheHobbit

Jag är den sorts person som verkligen gillar tonårskomedier, det är helt i min stil. Och den här var riktigt bra! Älskar polisen xD haha. Alexa Vega kunde dock ha gjort ett bättre jobb med skådespelandet.
Betyget sitter mellan tre och fyra.. typ 3,7 :)

-Alyssa-

Två tjejlag tävlar. Den var rolig!

tuffa tjejen

Bra och rolig film, men med en jätte förutsägsbar handling, men bra skådespeleri av Alexa och Sara!!

"Brownies are a very important food group."