Goal!

Sport:

Sport:
3,6

Handling: Santiago är uppvuxen i husen från Los Angeles miljonprojekt och en av alla miljoner unga som drömmer om att bli professionell fotbollsspelare. Med sin bakgrund tror Santiago att det kommer att få förbli bara en dröm. Men det otroliga händer när han får chansen att pröva in till fotbollsklubben Newcastle United.

Regissör: Danny Cannon

Cassandra Bell
Greg Ellis
Kate Tomlinson

Cottage Cheese

Otrolig film! Fångar verkligen upp en. Det är overkligt hur finterna alltid lyckas och målen alltid blir snyggast, men filmningen är det snyggaste jag någonsin har sett! Älskar hur dom hra lyckats göra allting förutom spelarna och bollen matt och grått. En 5:a

alexback

Detta är den bästa sport filmen jag nånsin sett..
Den har en ovanligt bra handlingen och jag satt fast klistrad under hela filmen.. sedan att det skulle komma en andra å tredje film var uppenbart..

Rasmus94

Jag älskar denna filmen, fångar en från början :)

alepantro

denna var helt klart godkän men den saknar ändå något

eliiiin

Jag tycker verkligen om den här filmen! Väldigt bra story, och trots att jag inte är så jätte fotbollsintresserad får Goal en stark fyra av mig. Tummen upp!

Cottage Cheese

ashkan

En underbar fotbollsfilm för alla fotbollsälskare men den är minst lika bra för dom som tycker mindre om fotboll.
En 4:a

BlackHawk

älskar fotboll så det e kanske därför det blir en 4 men jag tycker dom överdiv för mycket med alla finter... fint annars

Biopremiär: 2005-10-07

Goal! 2: Living the Dream (2007)