Dirty Shame, A

2,3

Handling: Sylvia är en frigid, medelålders kvinna som driver den lokala närlivsbutiken, undviker samliv med maken och vakar över sin strippande, storbystade dotter Caprice (Selma Blair). En dag är hon med om en olycka och får hjärnskakning. Den som får henne att kvickna till igen är sexgurun Ray Ray som ger henne lusten tllbaka.

Regissör: John Waters
Jackie Hoffman
Wes Johnson
Jewel Orem

uncle_funk

John Waters har gjort det igen.
I mina ögon är filmen som vilken zombierulle som helst, fast istället för levande döda så är det en gäng kåtbockar som blir smittade genom att slå sig i huvudet vid en olycka.
En larvig film som fick en till skratt.
Gillar du John Waters så kommer du älska denna!

kalkonrulle till hundra procent

uncle_funk

John Waters har gjort det igen.
En larvig film som fick en till skratt.
Gillar du John Waters så kommer du älska denna!

stankovic

Handlar bara om sex är ganska rolig till och från,kul att se Knoxville som äkta skådis.

Ja... vad ska man säga. Antingen gillar man den eller så stänger man av den ganska snart. Typisk Waters-rulle med sedvanliga knäppa människor och överdrivna beteenden. Här handlar ALLT om sex. Inget för gemene man, men jag tycker den både är underhållande och ofta väldigt kul.

"Let's go sexing!"