Tidsfrist Noll

Handling: Bombexperten Jimmy Dove (Jeff Bridges) misstänker efter ett dåd sin tidigare instruktör och plötsligt blir Jimmys familj och vänner indragna i händelserna. Jimmy konfronteras nu med sin bittre fiende och sitt förflutna.

År: 1994

Tommy Lee Jones
Lloyd Bridges
Forest Whitaker
Suzy Amis

Det var ett tag sedan jag såg filmen, men jag minns att jag tyckte om den. Tommy Lee jones var verkligen läskig i filmen, och den var antagligen en av Bridges lite bättre.

Bilbo_one

Den här filmen var bra med en läskig Tommy Lee. Det är sådana här filmer du ska göra. Inte nåt annat skit. Nästan perfekt film. Svag 5:a

Det här är en actionfilm som verkar tro att man kan ersätta intelligens med bomber och få det att gå ihop. Ingen av huvudkaraktärerna får något som helst djup och framför allt blir Tommy Lee Jones karaktär bara konstig. Totalt osannolik och full med logiska luckor. Har man inga som helst krav på kvalitet och gillar sprängladdningar så kan det här kanske vara något, men för oss andra är det skräp.

korp72

ÅH! Har det någonsin funnits en sämre gestaltning av en irländare? Filmen borde heta Trovärdighet Noll.

Savannah

Ingen klassiker, men klart värd att se för spänningens och Tommy Lee Jones skull.

En dussinfilm men actionscenerna räddar den från katastrof.