Curse of El Charro, The

1,4

Handling: Maria plågas av mardrömmar om hennes systers självmord. Hon bestämmer sig för att med några vänner ta en biltur till en avlägsen ökenstad...

Regissör: Rich Ragsdale
Drew Mia
KellyDawn Malloy
Jason Miller
Kathryn Taylor

Tycker inte om den här alls. Detta är en tråkig, kryptisk och ologisk b-film som varken skrämmer eller engagerar över huvud taget. Många skumma detaljer som inte var viktiga och ganska intetsägande skådespelare. Kort sagt en skitfilm smockfull med dumma amerikanska stereotyper.

Jag förväntade mig något i stil med "Death Valley: The Revenge of Bloody Bill", men den här var betydligt bättre. En extremt ojämn film som har scener som pendlar mellan ettor och treor i betyg. Första barscenen samt duschscenen är t ex scener som höjer betyget.

Konstigt underhållande historia där debutregissören visar att han med en högre budget och bättre skådisar skulle kunna göra filmer som sticker ut i mängden. Jag ser fram emot hans nästa verk.

AshTray

Det här är nog den sämsta film jag sett på riktigt länge, skådisarna är kassa och effekterna. Den var riktigt B. Långtråkig, man bara väntade på att människorna skulle dö så filmen var slut. Pinsamt!