Dina, mina och våra

2,4

Handling: En kustbevakningsamiral som är änkling träffar en änka som arbetar med att designa handväskor. De förälskar sig i varandra och gifter sig, vilket inte direkt uppskattas av hennes 10 och hans 8 barn. När deras två familjer möts blir kulturkrocken total. Informationen hämtad från discshop.se! Över 15.000 titlar i lager. Beställ före 16.00. Leverans nästa dag.

Regissör: Raja Gosnell
Originaltitel: Yours, Mine and Ours
Dennis Quaid
Rene Russo
Jerry O'Connell
Rip Torn
Drake Bell
Nobel Chen

Ganska förutsägbar, men i övrigt så är den helt okej. Den få en att vilja fly till drömmarnas värld. :)

Spike

En av de löjligare filmer jag sett. Ganska tråkig att titta på.

Ganska bra men jag tycker att det är en kopia av huset fult!!

miox

inte bra komedi film alls dom härmar för mycket fullthus svag 1

Pesole

Är en mycket rolig och knäpp film, är riktigt bra och jag verkligen älskar den hur mycket som helst. Det är en av de bästa filmerna jag har sett. Gillar Dennis Quaid och andra skådespelare i filmen. Att ha 18 barn, det måste vara jobbigt. Men jag själv skulle vilja ha 17 syskon och inte ett som jag har. Skulle nog trivas riktigt bra i den familjen, tro det eller ej.

viktoria

Jättebra film men skulle inte skadat om den var lite längre. Känns som att man skulle kunna utvecklat allt lite till så att den kanske belv uppåt 2 timmar i allafall. Men annars, superbra! Och dessutom är Drake Bell så snygg!