Lady & Lufsen II - Ludde på äventyr

Handling: Lady & Lufsen II- Ludde på äventyr är fortsättningen på Disneys klassiker Lady & Lufsen från 1955. Tecknad i samma varma, härliga stil och full av skratt och kära återseenden. Äventyret börjar när Lady och Lufsens valp Ludde rymmer hemifrån. Han träffar Angel, en tuff flickvalp som tar med honom till skrotupplaget där Buster och hans hundgäng bor. Och de lever precis så fritt och bekymmerslöst som Ludde bara drömt om! Ludde stortrivs,men den nya miljön är också mycket tuffare än det trygga hem han just lämnat...

År: 2001

Mickey Rooney
Bronson Pinchot
Cathy Moriarty

Halloween_4

Det här har man sett så mycket förr i Disney-uppföljare. Ludde är Lady och Lufsens son. Han bor hemma med ett liv i lyx. Men självklart är han inte nöjd och vil bo ute på gatorna som en vild hund. Och han visste inte att Lufsen en gång hade varit det, så blir han så klart sur över det och frågar varför han inte sagt nåt. Den här filmen och "Den Lilla Sjöjungfrun 2" är väldigt lika!

Bambi Tjejen

Den här filmen var inte mycket till en uppföljare.Historien
var lite mer medvetslös också.jag tycker inte om den.
Svag 2:a

TheHobbit

nja, den här filmen var inte mycket till uppföljare av den älskade disney-klassikern. Den var lite för barnslig, för mycket sånger och de svenska rösterna var verkligen katastrof! Men å andra sidan så var det fint ritat och man kunde inte låta bli att ge ett "ååååå.." till söta Ludde.

Fin uppföljare med just riktigt tecknat!

helt okej film, rolig och okej story

Sweet_Jenny

Mycket fin och gullig story. Den här är bättre än första filmen - tyckte den var segare. Roligare och charmigare. Såg denna film på Disneychannel.

Shadowplay

Den är väl lite, men inte mycket sämre än första. Gillade även denna då jag var yngre.

rolig uppföljare som bjuder på ett nytt underbart äventyr

Halloween_4

Ush fy bla hämskt bajs sugit!

Filmen är animerad

Lady och Lufsen (1955)