When in Rome

Handling: Systrarna Leila och Charly Hunter får jobb i Rom. Men jobbet känns inte så viktigt för stan är full av äventyr och romantik.

År: 2002
Julian Stone
Archie Kao
Michelangelo Tommaso

sellsve

Dåligt skådespeleri, seg och inte alls speciellt innehållsrik. Nej, jag tyckte inte om den.

Evenstar_92

Svag tvåa.
Den absolut segaste MK and Ash filmen, löjlig, tråkig, och sövande.
Usla skådeinspelarinsatser och bad manus.

Ni som skrivit kommentar "tråkigaste filmen med dom, men ändå jättebra" och gett den en 5:a, wtf? xD
Mary-Kate & Ashley har aldrig varit med i en film som förtjänar en femma, tänk på vad en femma betyder, ett mästerverk!
Att nästan ingen film i världen kan nå upp till den här.
Buhuu för dåliga betygsättningar.

TheHobbit

Jag gillar Olsen-filmerna, men just den här var långtråkig. Det som var bra var allt fint man fick se i Rom, manuset och de flesta skådespelarna. Men nackdelarna var att några skådespelare gjorde dåligt ifrån sig och det kunde ha varit mer spänning. En svag trea.

Pesole

Det är en väldigt bra film för att vara en från Ashley Olsen och Mary-Kate Olsen, för jag är inte så förtjust i alla deras filmer. Men den är var väldigt bra och spännande, för man fick se vackra ställen i Rom, det kanske var därför som jag gillar den som mest.

singoala

En av de tråkigste Olsen-filmerna, Men ändå JÄTTEBRA!

En bra film tycker jag, Bra skådespelarinsatser.

Wookad

Sjukt att jag tittade igenom den, men jag hade ruskigt tråkigt ute på landet. Och till min förvåning lyckades den faktiskt uppnå godkänt, men inte mer. Hela filmen är som ett enda långt såpa-avsnitt med skitskådisar och urusel story. Mary och Ashley är dock söta så de lyfter filmen en aning. Svag tvåa!