Dukes of Hazzard, The

2,5

Handling: Kusinerna Bo och Luke Duke gör vardagen en aningen påfrestande för auktoriteterna i Hazzard County, Boss Hogg och Sheriff Coltrane. Tillsammans med deras kusin Daisy samt Uncle Jesse händer alltid något nytt.

Regissör: Jay Chandrasekhar
Michael Roof
James Roday
Joe Don Baker
Barry Corbin

Har inte sett något tidigare av Duke of Hazard men måste säga på något sätt att det känns lite små tragiskt. Visst är den underhållande och rolig, och Scott kan man antagligen inte få nog av på den komiska biten. Med sin hjälp har han en Knoxville(från Jackass) som inte övertygar direkt. Simpson sköter dock sin roll: att var sexig, absolut inget annat. En tvåa

ilgoga

Jag gillar den gamla serien, men detta lever verkligen inte upp till den klassen. Eller så kanske man har mer överseende med en sån kultserie. Jag vet inte. Detta kanske inte skilljer sig så enormt men det är hur som helst en skitfilm. Dessutom är Bo o Luke för skäggiga och hoppade förlite in o ut genom fönstren på General Lee... Daisy var nog bäst (don't get me wrong jag hatar Simpson lika mycket som vem som helst men hon var nog mest lik orginalet).

Olofsson

En skön söndagsrulle med Knoxville/Scott i spetsen. Filmen har egentligen inget att säga, men p.g.a. underhållningsvärdet landar betyget på en stark tvåa.

sundiis

Skön rulle som man inte tröttnar på :) general lee <3

Andreasanka

mycket rolig och trevlig film.

Super rolig film! tycker de e action hela tiden genom filmen och de va en perfekt duo :)

crack_of_dawn

Nja. one time's enough...

manne747

Dom e allt bra tokiga!!

Sweet_Jenny

Inte så jätterolig film. Hyffsad. Går att se. Mer än godkänd. Är mer en film för killar än tjejer.

Usch vilken löjlig, fjantig och meningslös film. Inget alls i min smak. Blir en klar etta.

Dukes of Hazzard - The Beginning (2007)