Grind

Handling: Fyra skateboardåkare följer sin idol på hans sommarturné för att kanske bli upptäckta, få sponsorer och bli kända skateboardåkare själva.

År: 2003
Christopher McDonald
Bob Goldthwait
Randy Quaid

DropDead

Okej, jag vet att Lords of Dogtown är bättre. Men den är här filmen är så skön att jag inte kan låta bli att älska den. Trots att de har en tunn story- 4 amerikanska skategeeks i en van. Så är det allt som kommer i deras väg det som, äh va fan snackar jag om. Se Den istället!

best of movie

Väldigt bra skate film med Bam Margera i. Har set den typ 4-5 gånger mycket bra film.

Lite lustiga karaktärer och snygga skatscener fast det finns alvarligt talat skaterullar som levererar bättre av allt det, definitivt bättre skatescener i all fall!

AlexandraQ

Helt ok film.
Lite seg och förutsägbar, men helt klart bra och sevärd.

DropDead

rivulet

suger riktigt kraftigt. okej, det är en hel del bra skatescener, men handlingen är bara trist. eller rättare sagt, finns det över huvud taget nån riktig handling?

Milla86

Rätt rolig film (den är ju trots allt en komedi...), även om manuset inte är det bästa. Snygga skate-sekvenser, där man inte måste vara skate-freak för att hänga med.

Indy_92

Rätt så långsam film...