Any Given Sunday

Handling: Det spelar ingen roll vem du är eller vad du har för yrke: det finns alltid någon yngre, snabbare och starkare, som förföljer dig hack i häl. Tony D'Amato, huvudtränare för Miami Sharks, har på sistone kommit fram till denna bittra insikt. Efter några framgångsrika säsonger befinner sig hans lag nu på fallrepet. Man förlorar den ena matchen efter den andra, publikunderlaget minskar drastiskt och lagets 39-årige quarterback Jack "Cap" Rooney lever mer på minnen från fornstora dar. Som om allt detta inte var nog, har Tony D'Amato problem både med sitt privatliv och Miami Sharks unga vd Christina Pagniacci...

År: 1999
Lela Rochon
Lauren Holly
Ann-Margret

Bilbo_one

Bra och välgjord film som går rakt in i hjärtat. Fyran blir dock svag

struwe

Segt värre.det kändes som om det aldrig skulle ta slut

mycket intressant film måste ja säga..det känns inte som den e 2.30.intressant som sagt och bra skådespeleri..den vart inte seg nånstans..men att det inte får en femma e för den e klyschig slut och det gillar vi inte men den får en stark fyra

Social__Distortion

Riktigt bra Amerikansk Fotbolls film. Många bra skådespelare. snygga scener och hyfsad "story"
helt klart en stark 4.a!

stankovic

Al Pacino är strålande som hårdförd coach för sitt lag i amerikanskfotboll.

Pesole

En mycket bra film med många intressanta scener, de har valt rätt skådespelare till den här filmen, de är det som gör den som bra. Cameron Diaz spelar väldigt bra, jag hade inte trott det direkt.

F_uckFace

härlig film som visar det vackraste med sporten..