Serving Sara

2,4

Handling: Sarah Moore blir chockad när hon kontaktas av sin mans skilsmässoadvokat. Men hon tänker inte ge upp så lätt...

År: 2002
Cedric the Entertainer
Amy Adams
Terry Crews

Shadowfax

Ingen direkt höjdpunkt i vardagen. Jag undrar från vilken planet regissören har hämtat skämten, det verkligen lyser töntighet från dem... Eller ptja, inte bara skämten, hela filmen är töntig. Matthew Perry har en förmåga att få de filmer han är med i att vara töntiga. Han funkar underbart bra i Vänner, men i filmer är han inget att hänga i julgranen precis... De andra skådespelarna var inget heller...

En svag tvåa är betyget.

En underhållande och intressant film. Fungerar att kolla på om man inte har något bättre för sig.

IWantItThatWay

Ganska bra film. Matthew Perry och den här gubben som är hans chef är de bästa skådisarna. Den är lite dålig ibland, men annars är den väl ganska kul å spännande.

Tycker den här filme känns lite löjlig, men den är bra på nått sätt, får en stark 2:a

uncle_funk

Jag tycker Perry borde vara med i mer filmer.
Han är en utmärkt skådespelare som i mitt ögonvrå är underskattad.

känns som man sett det förr, inget ovanligt eller nytt du får lite skratt men inte så mycket mer.

Levish_

Lite av en katt och råtta lek. Lite seg men på en del ställen underhållande. svag 3a