Kim Possible - drypande dramatisk

Handling: Filmen börjar med att Kim och Ron räddar den japanske leksaksdirektören Nakasumi från att kidnappas av Shego. Tillbaka i vardagen står Kim Possible inför ett svårare problem - att hitta en date till skolbalen. Då dyker den elegante unge mannen Erik upp från ingenstans. Erik verkar vara en perfekt kavaljer, kanske t.o.m. lite för perfekt.

Ron Stoppable har också problem, för favoritmatstället Buena Nacho har fått en ny ägare som har ändrat menyn. Medan Kim och Erik roar sig på dansgolvet sätter den onde Dr. Drakken sin senaste plan i verket. Med en speciell radiosignal får han leksakerna i Buena Nachos barnmeny att växa till jättelika mördarrobotar. Kim och Ron har till en början inga större svårigheter att oskadliggöra robotarna, men Dr. Drakken har ett äss i rockärmen. Han håller nämligen Kims pojkvän som gisslan - eller befinner sig Erik kanske frivilligt hos Dr. Drakken?

Regissör: Steve Loter

Gary Cole
Eddie Deezen
John Di Maggio

Hanes

Hatar Kim Poissible och denna film..

danilo_possible

bästa filmen jag har nånsin sett jag älskar kim possible så mycket jag har allt om henne!! ord jag gillar:buya,bucha och hikabikabu.

Monkeygirl

Jag bara ÄLSKAR Kim KP Possible<3

Kim Possible i mitt hjärta<3 4-ever<3 <3 <3 <3

tuffa tjejen

Kim Possible har jag aldrig riktigt tyckt om men den här var ganska OK!!

TheHobbit

Kim Possible har alltid varit helt rätt, både serien och filmerna. Det är lixom helt ok. Den här filmen är bättre än Tidsapan tycker jag. Jag gillar den pågående spänningen mellan Kim och Ron när Erik kommer in i bilden, för att man kan själv känna igen sig där. Men det dåliga med Kim Possible är att det kan bli för överdrivet ibland, det kan helt enkelt bli för mycket. Men annars är det helt godkänt!

producenten

Jag tycker att kim possible är kul, men som sagt är serien bättre än filmen.

Hanes

Hatar Kim Poissible och denna film..

danilo_possible

Monkeygirl

Jag bara ÄLSKAR Kim KP Possible<3

Kim Possible i mitt hjärta<3 4-ever<3 <3 <3 <3

Filmen är animerad

Kim Possible - Tidsapan (2003)