Puhs Heffaklump Halloween

2,0

Handling: Det är dags för "bus eller godis" i Sjumilaskogen! Följ med och fira Halloween med Heffaklumpen, Nalle Puh, Ru, Tiger, Kanin och alla andra i Puhs Heffaklump Halloween.

Heffaklumpen ska för första gången fira Halloween med Ru och alla andra vänner i Sjumilaskogen. Alla längtar efter Halloweengodiset som Kanin har samlat ihop. Men den tankspridde Nalle Puh tänker sig inte för och äter upp allt godis själv. En katastrof! Hur ska de nu kunna fira Halloween? Fast det finns kanske en lösning... Varje Halloween kan man nämligen höra den mystiska Trollonten väsnas i Sjumilaskogen. Han är jätteläskig, men det sägs att den som lyckas fånga honom får en önskning. Och då skulle de kunna önska sig en massa godis, och rädda Halloweenfesten för alla. Ru och Heffaklumpen bestämmer sig för att göra ett försök - för utan godis kan man ju inte fira Halloween!

Regissör: Ingen info
Originaltitel: Pooh's Heffalump Halloween Movie
Ingår i tema: Disneyklassiker

Kyle Stanger
Nikita Hopkins
Jim Cummings
John Fiedler

Nja så rolig va den väl ändå inte men lite iaf och den är nog för dem minsta. Snyggt tecknat iaf och små rolig emellanåt.

Hanes

Ett och annat litet roligt inslag tycker jag men jag älskar ju ändå Nalle Puh. Men den här filmen är nog ändå för dom mindre..

Filmen är animerad

Nalle Puhs äventyr (1977)
Nalle Puh och jakten på Christoffer Robin (1997)
Tigers film (2000)
Nasses stora film (2003)
Nalle Puh - Vårkul med Ru (2004)
Puhs film om Heffaklumpen (2005)