Allt eller inget

Allt eller inget Köp filmen på CDON

Handling: Filmen handlar om sex män i medelåldern. De kan inte dansa, de är inte snygga, de är inte unga, men de har bestämt sig för att göra en strippshow för att tjäna lite extra stålar och visa "allt eller inget".
Men detta är inte filmen om sex galna män...det är en film om hur en vänskap skapas mellan dem och hur de växer inombords på alla möjliga sätt, för att sedan vara så starka att de faktiskt vågar visa precis...allt...

År: 1997

Bruce Jones
Andrew Livingston
Vinny Dhillon

Savannah

Mycket, mycket bra feelgood-film av klassiskt, brittiskt snitt. Det är lätt att känna med de olika personerna som är arbetslösa och av olika skäl väljer att strippa för sin överlevnad. Fungerar som familjefilm och som vanlig spelfilm. Högkvalitativ.

tårtsmula

var helt stel av skräck efteråt, riktigt läskig film som får dej till att va nojjig på speglar lääänge

anddav507

överskattad OCH inte så jättebra. Bögar och bisexuella uppskattar den nog, men nu är inte jag det, så därför får den en tvåa. Skådisarna är okej, men resten av storyn känns bara.. .. TRÅÅÅÅKIG!:(

Rolig men inget speciellt, stark 2:a

Jag blir glad när jag ser den här filmen och jag älskar karaktärerna. Är egentligen inget fan av brittisk komedi som denna, men det här är riktigt, riktigt härligt.

jag_mandis

Såg den i 3D, underbart

tårtsmula

Helt okej rulle med sköna karaktärer.

Dan banan

En varm komedi utan dess like.
Oerhört charmig humor och skickliga skådespelare.
"Allt eller inget" känns verkligen originell.

Utan tvekan något att se.

En rolig film om dessa pojkar som bjuder på sin show