Eat This

Eat This Köp filmen på CDON

Handling: Vi får under en dag följa den galna personalen på restaurangen Shenanigan's där vi möter playern Monty, bittra Naomi, underåriga fresterskan Natasha, halvdeppige men sympatiske Dean och många fler. De är högljudda, bitchiga, ömsom proffsiga ömsom vidriga, och är väldigt förtjusta i penisleken. Den går ut på att man, när de andra minst anar det, ska dra fram paketet och lura dem till att titta. Gör de det får man sparka dem i baken och kalla dem för bögar.

Regissör: Rob McKittrick

Jordan Ladd
Emmanuelle Chriqui
Wendie Malick
Melissa Morgan

Det här är en småkul komedi som inte bjuder på särskilt mycket nytt inom genren. Rolig lite här och var, men i stort är det inte riktigt min typ av humor. Lite för larvig. Luis Guzmán som penisvisarleksentusiast (varför finns inte det ordet med i ordlistan?) är roligast.

miffo

När jag såg den här filmen på hyllan så kunde jag inte undgå att köpa den. Jag hade inte hört talas om den överhuvudtaget (det är trots allt en ganska så liten småbudget film). En film där vi har många unga ansikten som är på väg upp i karriären, men som redan visat att dom kan yrket lovar mycket av en film, och när man har en komedi med Ryan reynolds så vill jag se den oavsett.
Tyvärr så var inte filmen så bra som jag hade satt upp mina förväntningar på den. Den blir lite smålarvig ibland, och humorn kan vara rätt så låg, men vissa uppenbara skämt som hade hoppats på att dom skulle undvika, men som dom nästan överspelar istället.
Skådespelarna däremot levererar och dom lyfter verkligen ett manus som hade känts väldigt tunt utan bra komeditalanger.
Klart värd att se, en härlig film du kan sitta och garva åt med ett vänner en tidig helgkväll, men så mycket mer än så blir det inte.
Filmen hade fått en tvåa om det inte hade vart för just Ryan Reynolds, Anna Faris och Justin Long som alla tre förtjänar väldigt mycket bättre filmer än dom blir erbjudna (Juston long har ju dock fått sitt gigantiska genombrott i Die Hard 4 som blockbuster, återstår att se vad som händer av det).

Noone_

Bra film! Men lite små seg..tycker inte att det händer så mycket...

Ryan Reynolds är som vanligt väldigt rolig och detta är verkligen inget undantag. Släng in honom i en film där de sysslar med en väldigt sjuk lek och komedin är ett faktum. Förbannat roligt.

Kejnoo

Det är en udda men störtskön film och karaktären Monty rockar stooort ! gillar man Van the Man så gillar man denna ! . Se den !

Still Waiting... (2009)