They Crawl

Tim Thomerson
Grace Zabriskie
Tone Loc

Crocodile

They Crawl är en godkänd Djurskräck som kunde varit mycket bättre.
Skådespelarna blir såklart godkända men de kunde gjort ett bättre jobb. I det flesta scenerna så är Kackerlackorna dåligt animerade men men i en liten del av scenerna så är dem det, förutom det dåliga animationerna så är filmens special effekter hyfsat bra. Handlingen är inte fängslande nog allt den handlar om är en föredetta soldat och en polis som undersöker några dödsfall som är länkade till expriment på insekter, Insekterna är tyvärr inte med såpass mycket som de borde vara och det värkar inte som om insekterna är den stora konflikten i filmen för filmens story fokuserar mer på två personer som letar ledtrådar och försöker reda ut några dödsfall, det är faktiskt bara i slutet som insekterna blir det största problemet för huvudkaraktärerna.
Den här filmen är inte så spännande men den är inte jätte dålig men jag rekommenderar inte den. Svag 2a

They Crawl är en överraskande rumsren äckelrysare. Krypen syns knappt till över huvud taget, och när de väl dyker upp är effekterna skrattretande dåliga. Hyfsat skådespel, men uselt soundtrack, minimal spänning och en klyschig och förutsägbar story. Jag gissade mig till praktiskt taget allt som skulle ske - till och med den obligatoriska, men ack så patetiska, tvåsekunds-bomben i slutet. Vill du se en underhållande b-film så kolla in Kackerlackorna (2000).
"What is she talking about?"
"I don't know, Captain, I never know what she's talking about."