Eight Below

Eight Below Köp filmen på CDON
3,8

Handling: Filmen berättar historien om tre medlemmar i en vetenskaplig expedition: Jerry Shepard, hans bästa vän Cooper och en kärv amerikansk geolog som tvingas lämna sina älskade slädhundar på grund av en plötslig olycka och riskabla väderförhållande i Antarktis. Under den hårda antarktiska vintern måste hundarna ensamma kämpa för sin överlevnad i över sex månader.

Regissör: Frank Marshall

Daniel Bacon
Laara Sadiq
Malcolm Stewart

spacekotten

Riktigt bra och snyftig film, älskade den!

Aldrig någonsin har jag gråtit så mycket till en film. Jag hade praktiskt taget panik! En så hemsk film men så bra jag rekommenderar den verkligen!

Sandraaa

En mycket bra & sorlig film. Jag ger den 5 ++. :P

lindajjj

Enormt svår att betygsätta. Egentligen, som film, en svag tvåa. Men hundarna! Åh, hundarna, de drar ju upp allt till en trea. Men, sen är det två enormt dåliga och irriterande skådespelare/figurer med, dels en käck subba, dels han från American pie, som drar ner det hela igen. Så vad blir det? 2,55 och avrundat blir det en trea. Tack vare hundarna.

Baijna

Skitbra film. Kunde inte sluta gråta under filmen. Hundarna är ju fantastiska "skåderspelare".

Annie91

Typ, satt inte och gjorde någonting annat än grät under hela filmen. Filmer som SAW, The Decent, The Grudge m.m. är vardagsmat åt mig, men om det är någonting som jag inte kan tåla så är när djur är offer. Jag vet att jag skulle ha gjort samma sak som Jerry (Paul Walker) och helst så fort som möjligt fara tillbaka till Antarktis och hämta tillbaka hundarna.

ludvigssonida

Åå va bra skådespelare dom har med i denna eller ja i Alla fall Paul walker mmm..haha...de här är en mycke bra film med fin snö natur o bra handling..den är lite sorglig oxå.

irma

KAN INTE SLUTA GRÅTA NÄR JAG SER FILMEN!

Biopremiär: 2006-07-21