Benchwarmers, The

Benchwarmers, The Köp filmen på CDON

Handling: Tre nördar som aldrig fått spelat baseball i hela deras unga liv får chansen att ge igen när de ser samma sak hända de som nu är yngre än dem.

Regissör: Dennis Dugan
Bill Romanowski
Sean Salisbury
Matt Weinberg

Hanes

En fantastiskt rolig film där man skrattar nästan hela tiden. Utmärkta rollprestationer. Stark fyra..

En sådär film men den funkar om man inte kan se någon anan film.

Saren

Skrattar högt ut massa gånger och ju fler gånger jag ser den desto roligare blir den, så himla klockren!

Hanes

TheHobbit

En kul film. Jag skrattade lite då och då, men jag tror att detta är en film man bara ser en gång. Tre i betyg för bra skådespelare och roliga skämt.

tycker inte att filmen sticker ut från mängden men man får sig ändå ett par bra skratt och den håller en jämn nivå på humorn. skådespelarna är inget speciellt och det finns flera som kan spela deras roller.

Spike

Kul film men den blev lite seg när det började handla för mycket om baseball och för lite skämt.

anden

En skit kul film om några töntar som börjar spela baseball..skarttade många gånger under filmen.

Filmpunkten-id: 12014