Alla kungens män

Alla kungens män Köp filmen på CDON

Handling: Ett drama om politisk korruption och om den viljestarke sydstats-advokaten Willie Stark.

Är baserad på den Pulitzer-prisbelönade romanen med samma namn från 1947 av Robert Penn Warren.

Regissör: Steven Zaillian
Mark Ruffalo
Jackie Earle Haley

Copyright Sony Pictures Releasing (Sweden) AB

kaj08

I den här filmen får vi följa en folkets man, Willie Stark, som blir guvernör. Det är en film om politisk korruption och ger en ganska så dyster inblick i hur det går till i den politiska världen. Tyvärr är det ingen riktigt djup handling i filmen, och det blir rätt långdraget emellanåt.

Hela filmen hålls upp av strålande skådespelarinsatser och listan över skådespelare är mäkta imponerande. Sean Penn, Jude Law, Kate Winslet och Anthony Hopkins är några av alla kändisar som medverkar i den här filmen. Delvis gillar jag det lugna tempot i filmen, men det är verkligen synd att det inte var lite mer handling i historian. Det hade kunnat bli riktigt bra. Nu får betyget stanna vid en medel 3-a.

Den här filmen va bra, men rätt seg. Får en svag 3:a

Miss_Archive

Sean Penn är som vanligt helt fantastisk i sin roll som han spelar otroligt bra. Men det är inget jag är förvånad över; han är alltid lika lysande!!

Mycket bra skådespelare, Law och Winslet tex.

Själva filmen var också förstaklassig.
I LOVE IT.

k510i

deet är en grym film jag älskar deen<333
JAG ÄLSKAR DEN!!

Monsterkaka

jag gillar law, winslet och ruffalo starkt . nästan allt dom gör blir bra, men detta var ingen höjdare.
inte alls dålig, bara inte ett dugg som jag tänkt mig . alldeles för seg, och sean penn är definitivt ingen av mina favoriter!
jag trodde man skulle känna mer , helt enkelt.

Social__Distortion

Helt okej film. Sean Penn spelar helt okej och jag diggar Jude Law's roll. lite seg lite här och där men över hela taget, okej. svag 3.a

Biopremiär: 2007-01-19