Employee of the Month

Employee of the Month Köp filmen på CDON

Handling: Två arbetare får höra att månadens anställde ska utses och tävlar om titeln.

Regissör: Greg Coolidge
Tim Bagley
Brian George
Efren Ramirez

tessan81

Det finns ett uns av poäng i filmen; att skildra hur man helt kan förlora proportionerna i det man gör. Här fokuseras på arbetslivet och den interna konkurrensen som kan uppstå, av en eller annan anledning. Det finns dock absolut ingen kärna i filmen som vill säga något, utan det blir både poänglöst och tandlöst.

Många gånger rolig och underhållande och man blir på bra humör av den här filmen! :D

En rätt löjlig och simpel film, men fungerar att kolla på om man inte har något bättre för sig.

Helt okej rulle.Bra skådespeleri och skämten dyker upp då och då och är väldigt lustiga.Härlig film men som bara håller för en trea.Klart sevärd!

Dan banan

Sånna här komedier är lättviktare som roar men aldrig riktigt läggs på minnet.
Kul film med den enkla underhållningen är för mig inte fel.
En trea, trotts att det inte är en film som bredar ut sig.

Små skådespelare som är dugliga för yrket, och en Jessica Simpson som ännu en gång tjänar en lättförtjänt slant på duken.
Att det är oförutsägbart kan vi glömma, men det förväntar mna sig inte längre.

Humor för dom flesta, notisen att dom driver en gnutta med hemlandet också är ju brukligt.

Kejnoo

En förutsägbar film med alla de vanliga händelserna. Men den har sina stunder, favoriten är ju Jorge iallafall . Haha

miox

en bra komedi film den får en svag 3

Employee of the Month är en ofta skrattretande fånig och överdriven film, men helt klart charmig och underhållande. Dane Cook och Dax Shepard är grymma i sina roller och soundtracket är klockrent. Härligt vansinnig komedi med en rad underbara scener. Extremt förutsägbar och stereotyp på vissa punkter, men likväl en trevlig humörhöjare. Stark tvåa.
"Isn't Vince going out with Amy tonight?"
"Yes, yes, he is, but that could be problematic since ... I have his vallet."