Micke och Molle 2

Micke och Molle 2 Köp filmen på CDON

Handling: Micke och Molle är på jakt efter något som Molle är bra på.

Regissör: Jim Kammerud

Rob Paulsen
Jeff Bennett

Bambi Tjejen

En Gullig Disney Film.Man ser lätt att den här filmen kommer
upp i vänskap.Den börjar precis som om nån hund jagar en
räv med en dyster musik,Men efter ett tag ser man att den
gulliga versionen dyker upp i filmen och då börjar en sång
komma upp.Det är så gripande.Mycket underbart.Men oftast
tycker jag mest om Micke & Molle för de är sååå gulliga och att filmen har extra mycket bra humor men filmen har FÖR mycket sånger ibland men inte det mesta :)Jag tar alltidett kapitel som min favorit i varje film,men inte i alla.Micke & Molle 2-vänner
för livet är en äkta underbar disneyfilm som man måste
se!!

För modernt tecknat-CGI-animerat och saknar samma charm som originalet. Märks att det blir direktsläpp på BD.

Inte lika bra som första filmen, men helt klart värld att se, framförallt om man är disney fantast ;P Filmen får av mig en svag 4:a

tuffa tjejen

Inte lika bra som ettan förstås och sångerna var ganska kassa, men anars var det en film som man kan se om man inte har nåt att göra!!

För att vara en tvåa tyckte jag att den var mycket godkänd, vid många tillfällen ler och skrattar man vid några andra tillfällen får man sympati med karaktären som är ledsen. Mycket gullig film med en rolig handling och nya söta karaktärer

En ganska löjlig barnfilm, men fungerar att kolla på om man inte har något bättre för sig. Godkänd.

TheHobbit

Helt OK. De flesta disney uppföljare brukar suga rejält, men den här har blivit riktigt lyckad. Det är inte samma "känsla" att se den här som det är att se den första, men klart godkänd. Stark trea.

Halloween_4

Ännu en upföljare om när några av Disney's karaktärer är små. I den här filmen fick man se att Molle har en talang. Att han kan sjunga. Men det kan inte Micke. Så Molle måste välja mellan sångkarriären och Micke. Men jag kan säga att det är bättre musik i den här filmen, och mer sång. Plus att det var country. Lite för mycket blev det ibland men den är både sevärd och godkänd.

Filmen är animerad

Micke och Molle (1981)