Evil Below, The

Evil Below, The Köp filmen på CDON
1,5

Handling: Den enkle mannen Max Cash har varit sjöman länge nu, men hans räkningar har hunnit ikapp ekonomin. Han beslutar sig för att hjälpa en kund att hitta en gammal sjöskatt, men efter ett tag står det honom klart att en förbannelse är med i spelet.

År: 1989
Regissör: Wayne Crawford Jean-Claude Dubois
Originaltitel: The Evil Below
Längd: 01:32 (USA)
Wayne Crawford
June Chadwick
Paul Siebert
Ted Le Plat
Graham Clarke

Crocodile

Godkänd men den kunde varit bätre.

En urusel film faktiskt.Effekterna var sämst samt fotot i filmen.Skådespeleriet var inget att skryta om och nu kommer vi till det värsta...handlingen,en otroligt fjantig handling.Den var alldelles för fullpackad med skit.Denna film är inte ett dugg spännande förutom nån få gång då det vart lite axtra spänning,det gör att filmen håller sig kvar på sin plats och inte sjunker ner till en nolla.Inte alls en så sevärd film.Det får bli en mycket svag etta.

Dan banan

Evil below ser från första stund ut som någon Hajen-kopierad rulle med toklåg budget, men senare inpå så får man smaka på lita andra bullar. skådepeleriet är väll en snudd på okej och jag tycker att filmen ändå inte ligger så långt ner. trotts osmakligt usla effekter och en hel del andra minus så godkännner jag Evil below.

Kikar över gapet mot uselt , men står ändå kvar på klippan. Godkänt och nära på spännande film , men letar man efter nått sevärt så ."varför"?

Jag tilldelar The evil below en mycket svag tvåa