Kitty och Hollywoodmysteriet

Kitty och Hollywoodmysteriet Köp filmen på CDON

Handling: När Nancy Drew följer med sin far Carson till Los Angeles på en av hans affärsresor, snubblar hon över bevismaterial gällande ett sedan länge olöst mord på en vacker filmstjärna. Nancys envishet och styrka sätts på prov när hon hamnar mitt i snabba, självupptagna Hollywood.

Regissör: Andrew Fleming
Tate Donovan
Laura Harring
Bruce Willis

Copyright Sandrew Metronome

Ja visst var filmen bra men ingen höjdare, Roberts brukar offta vara med i bra filmer men den hära filmen var bara sådär.

Natta or Tattis

Den var rolig och bra! Skådespelarna var riktigt duktiga. En film jag rekomenderar! Iaf för yngre..

tonyhelen

Jag tycker att filmen är bra! Den är rolig och spännande!

Flora

mesigt. oh jaa. väldig töntig och typisk. skådespelarna är rätt kassa också. emma roberts är ju inte ens duktig, allt pga av att hennes moster är julia roberts.

men, det får godkänt för jag tycker den var lite lite söt, typ henne kläder var ju bara för mycket, men det gjorde det gulligt.

men inget jag rekomenderar...tyvär

tuffa tjejen

En riktigt rolig film med bra skådespelare och bra musik, spännade handling också, Roberts var jätte bra och gör en mycket bra roll som Nancy Drew!!

uncle_funk

Söt flicka springer runt och löser brott.
SUCK säger jag.
Visst i längden blir den hyfsad, med biljakter och onda kisar med ett glasöga (därav 3:a).
Men den var hyfsad, en film att slänga på för barnen om man vill ha en kopp Capuccino eller te och bara tat lugnt.

Biopremiär: 2007-11-09