Waitress

Waitress Köp filmen på CDON

Handling: Jenna är en olycklig, gravid servetris som stöter på en nykomling i staden, vilket kan leda till oväntad lycka för dem båda.

Regissör: Adrienne Shelly

Cindy Drummond
Nathan Dean
Caroline Fogarty

Copyright Twentieth Century Fox

en väldigt gullig men samtidigt lite sorglig och ganska rolig film. Keri Russell gör rollen som Jenna väldigt bra och jag känner sympati för hennes karaktär.
Väl värd sin fyra!

martin88

En småcharmig film som dock är betydligt mer drama än komedi. Förutsägbart och sockersött men kan ändå inte låta bli att gilla den. Bra skådespel, vackert foto och fina miljöer. Långsam i tempot men ändå inte särskilt långtråkig! Svag 3:a!

En bra film, mer drama än komedi. Men männsikorna va rätt skumma emellanåt... Får en svag 4:a

Savannah

En söt och sevärd komedi som trots sin förutsägbarhet har en del att säga om livet - och om pajer. Vissa icke trovärdiga inlag (ja, trots att det är en romcom!) , men jag är snäll idag och ger denn rulle en fyra i i genrebetyg.

Positiv överraskning. Jag hade väntat mig en lättittad komedi, men det här var mycket mer än så. Ett riktigt gripande och engagerande drama jag starkt rekommenderar.

Audrey T

Filmen liknar "The good girl" med Jennifer Aniston, olyckliga kvinnor som är fast i dåliga äktenskap och missnöjda med sitt liv. Filmen vet dock inte vilket ben den ska stå på och står och väger mellan allvar och lättsamhet. Till slut faller den pladask och blir varken eller. Filmen är en bagatell som inte sticker ut. Tråkigt eftersom det fanns ingredienserna till en riktigt god paj där.

Flora

mycket bra film tycker jag. gullig med alla pajer och så. rekomenderas!

Biopremiär: 2007-11-30