Stranger Inside, The

Stranger Inside, The Köp filmen på CDON

Handling: En ung kvinna kämpar för att komma över ett brutalt överfall genom att ge sig ut på en resa för att utkräva hämnd.

Regissör: Neil Jordan
Nicky Katt
Larry Fessenden

Copyright Sandrew Metronome

cirkuscaramelli

Gripande film om en kvinna som söker hämnd efter en traumatisk händelse som gör att hela hennes liv förrändras. Jodie Foster visar verkligen vad hon går för i den här filmen!

Frida_OSX

Jodie Foster gör en redi bra roll. Mycket bra handling, spännande och intressant. Trots att jag missade lite i början kommer jag in i filmer och fastnar direkt. en film man kan ser den flera gånger igen.

VÄRDELÖS! SE DEN INTE! TRÅKIG!

klinger

En jättebra thriller och jodie foster gör sig som vanligt utmärkt i denna typ av roller. Det är helt klart en stark 4a . Lite småbrister i manuset drar ner det ,

Man kan lita på Jodie Foster. Hon väljer roller med omsorg och den här gången gör hon troligen sin bästa roll sedan När lammen tystnar. Mycket intensiv, allvarlig och trovärdig. Nära på ett mästerverk. Mycket stark fyra!

Bra vigalante rulle med flera scener som var väldigt lika dem i Death Wish, te.x den i tunnelbanan. Stranger Inside, The är genomgående engegeande och hyfsat spännande, med en del psykologisk bakgrund. Sevärd! Stark trea.

Gillade den här filmen, den va spänande och bra. Får en svag 4:a då den kändes svår startad...ja seg alltså...

En helt okej film, fungerar att kolla på men tycker den är seg i början. Det hela känns även lite uttjatat efter ett tag. Ändå en väldigt spännande film som är sevärd en gång. Svag trea.

Biopremiär: 2007-12-21