Bean - Den totala katastroffilmen

Bean - Den totala katastroffilmen Köp filmen på CDON

Handling: En värdefull målning ska levereras från Europa till ett galleri i Los Angeles och museivaktmästaren Bean får uppdraget. Hans chefer ser det som ett bra tillfälle att bli av med honom. Väl i Los Angeles öppnar galleristen David Langley sitt hem för Bean. Det kostar Langley närapå äktenskapet, karriären och livet.

År: 1997
Larry Drake
Johnny Galecki
Chris Ellis

Nikita

Denna film såg jag med min mor på bio när jag var 14. Då tyckte jag mest den var rolig, och gillade den. Nu tänker jag dock på den på den på ett annat sätt...

Alla Beans dumheter, tillkortakommanden och missöden blir bara för mycket.
I tv-serien är det inte på detta viset, där är det mycket oskyldigare.
Han gör också livet mycket surt för den stackars David Langley. Borde ha tagit in på hotell i stället.
Det mesta i filmen är egentligen inte särskilt skoj, men vissa scener är faktiskt ganska underhållande och roliga, så jag ger denna film två.
Godkänd, med andra ord.

jag har alltid älskat Mr. Bean och kommer alltid att göra det :P en underbar film en tråkig fredagkväll :)

Zitrioce

1-2 gånger räcker annars förstör man filmen. Jätterolig film

Ludwig06

Rowan Atkinson, du är ju ett geni som Mr. Bean!

Sweet_Jenny

Mr Bean är jätterolig, vem har inte sett den här filmen? ^^ Serien brukar jag se ibland då den går på tv... repris antar jag. Rekommenderar denna film!

idai

Har den på vhs, rolig att se en gång, inte så de andra gångerna men rolig anyway! :)

Shadowplay

Den är rolig men jag är så himla trött på Mr Bean så jag vet inte. Har nog sett den för många gånger.

Mr. Beans semester (2007)