Det finns bara en Jimmy Grimble

Sport:

Det finns bara en Jimmy Grimble Köp filmen på CDON
Sport:

Handling: Jimmy Grimble drömmer om att bli fotbollsproffs. Det skulle förändra hans liv och allt skulle bli lättare och roligare. Men det finns ett problem. Han kan inte spela inför publik. Och det är inte hans enda problem. Han är mobbad i skolan och olyckligt kär i Sara. Så en dag träffar han en hemlös kvinna som ger honom ett par slitna fotbollskor.

År: 2000

Sean Delaney
Charles Denton
Azmier Ahmed

stankovic

Barnfilm om en pojke och hans skor. Gillar man fotboll så kan man nog fastna för denna film.

Riktigt rolig film. Scener som är väl placerade i minnesbanken. Såg den med klassen, så bräkade mina förväntningar. Stark trea.

rednaxela

den är bra men har sett den för mycket så jag tröttnat

en roligt över-engelsk "fotbollskomedi", den håller mottet och underhåller ända till slutet!

GalnaMee

Mycket bra film! Helt klart den bästa jag sett på skolbio, har ett gott budskap och är riktigt söt. Snudd på fyra.

VictorM

Mycket bra film om pojken Jimmy Grimble som älskar att spela fotboll. Men när han gör det tillsammans med andra blir han nervös och når inte ut sin fulla kapacitet. Ingen kapacitet alls faktiskt. Men så en dag så kommer han in i en äldre dams hus. Där får han ett par magiska fotbollskor.

MrLill

En hyfsad film som handlar om en ung fotbollsspelare... Den utspelar sig i England...