Death Wish 2

Death Wish 2 Köp filmen på CDON

Handling: Paul är misstänkt för att ha mördat ett antal rånare och brottslingar.

År: 1982
Drew Snyder
Paul Lambert
Thomas F. Duffy
Kevyn Major Howard

sämre än ettan.den e i princip samma som ettan.det enda ja hoppa till va våldäktscenerna som va väldigt obehagliga.dock ganska kul att se laurence fisburne i en tidig roll
medel 2

En våldsam och brutal uppföljare. Filmen innehöll ibland sadomacohistiska nakenscener.
Behållningen var Chales Bronson, han var alltid en jäkel på action.

rednaxela

Filmen var helt okej tycker jag inte något så suveränt skådespeleri medelmåttliga skådisar som inte är bra och inte dåliga i sina roller

Ljud/musik 2.
Manus/handling 3.
Skådespelare 2.
Effekter/foto 3.
Filmlängd 3.

Jag tycker som sagt att effekterna är ganska hyfsade i pistolstrider riktigt bra effekter där
manuset är välplanerat men det skulle lätt kunna gå att göra filmen bättre om det var bättre och kändare skådespelare
Filmlängden var helt okej ganska kort men ändå helt okej jag vill säga att filmen är rekomenderad
av mig så du bör se den.

Vågad och rå action rulle med en välspelande Bronson i farten. Ingen nåd, då man ville att "skurkarna" skulle få lida mer. Skön 80tals känsla.

Mannen med det väderbitna ansiktet är åter tillbaka och rensar bland gatans patrask. Tvåan är något råare och våldtäktsscenen i början var inte särskilt populär hos den svenska filmcensuren...

Death Wish - våldets fiende nr 1 (1974)
Death Wish 3 (1985)
Death Wish 4 - The Crackdown (1987)
Death Wish 5 - The Face Of Death (1994)
Death Wish (2017)