Slipstream

Slipstream Köp filmen på CDON
1,8

Handling: Stuart Conway arbetar på ett projekt han kallar Slipstream - som ger möjligheten att färdas fram eller tillbaka i tiden 10 minuter. Men Slipstream har bara prövats på råttor än så länge. Han prövar Slipstream på en bank för första gången där det är en lugn och trygg atmosfär. Men efter det åker han med på ett äventyr han sent kommer att glömma.

Regissör: David van Eyssen
Grant Swanby
Eve Szapira
Thorsten Wedekind

Essie

Håller med personen neranför mig. Jätte bra film i början, och sen blev den helt torr.
Men filmen e helt okej

Det här är mer av en polis/gisslanfilm än en Science Fictionfilm. I början tror man att det ska kretsa jättemycket kríng tidsresor men det gör det inte. Början av filmen är helt klart bäst. Sen tappar dom tråden lite och allt handlar om ett gisslandrama. Och jag gillar inte sånna filmer speciellt mycket. Jag älskar tidsresor så jag blev riktigt besviken på den här filmen. Men den var riktigt rolig när han försökte stöta på bankkassörskan hela tiden och misslyckades. Hahaha!! :D Men kort och gott. Jag gillade inte den här filmen. Dom skulle lekt mer med iden om tidsresor.