Lookout, The

Lookout, The Köp filmen på CDON

Handling: Chris var en gång en lovande idrottsman på high school, men hans liv vändes upp och ner efter en tragisk olycka. Han försöker behålla sitt normala liv och tar ett jobb som städare på en bank och blir indragen i planerna på ett bankrån.

Regissör: Scott Frank
Isla Fisher
Carla Gugino
Bruce McGill
Alberta Watson

Imponerande och snygg film. The Lookout är stundvis riktigt intressant. Trots den något plottriga storyn har filmen en mycket fängslande kärna som jag helt enkelt inte kan slita mig från. Grymt skådespel av Joseph Gordon-Levitt, Jeff Daniels och Matthew Goode. Skärskådar man intrigen är det kanske inte särskilt originellt, men helt klart en tänkvärd och komplex liten film som jag inte fick ur tankarna på flera dagar. Stark trea.
"I have the money. I have the power."

antoniuz

Ganska menlös film utan egentligt värde. Var lite halvslö när jag kollade så kanske misade viktiga stunder. Men nja, ganska tråkigt.

en liten fin rulle som man kan se nån kväll.varken dåligt eller mästerverk men emellan kommer det en bra film.helt klart.dock lite tråkig och förutsebart men den va intressant.
medel 3

ronnbackmeisterJR

Gillade denna, bra mix av drama/thriller/action. Bra val av skådespelare. Mkt spännande andra halva av filmen.

uncle_funk

Jag gillade filmen starkt, en film som jag faktiskt redan känner sug på att se en gång till.

slizy

Detta är en mycket bra film. Lite sorlig, lite action och mycket bra drama.

Canucks_

Tycker denna film var riktigt bra. Joseph Gordon-Levitt är som skapt för huvudrollen tycker jag.

Årets bästa film hittils, bland de jag sett iallafall.

Biopremiär: 2007-09-07