Ett ufo i New York

Handling: En besättning av mini-utomjordingar försöker reparera sitt skepp, men när skeppet börjar umgås med en jordisk kvinna så minskar deras chanser att reparera skeppet och att komma hem.

År: 2008

Ed Helms
Judah Friedlander

Copyright Twentieth Century Fox

oscarloveamanda

Vad har hänt med Eddie Murphy? Enligt mig, helt okej skådespel men den här typen passade inte han. Känslan var helt fel och ja, filmen passade inte honom helt enkelt.
Filmen får en etta i betyg.

moviegirl

En riktigt rolig film. Det var inget jätte jätte spelcielt men en av dom bästa med Eddie Murphy jag har sett tycker den är värd att se.

Zitrioce

Ett ufo i new york. Den roligaste filmen med Eddie Murphy är äntligen här. En sjuk komedi som får de flesta att skratta!
OBS! INGEN överdriven komedi

En ganska rolig och underhållande film, men blev för mycket till slut.. Svag trea.

Jag tyckte denna film var grymt rolig med sina egenheter och detaljer som gav lite extra krydda då man fick se "utomjordingarnas" personligheter växa. Det blev många skratt och jag gillade även Banks och Murphys skådespeleri.

Den va rolig i början, men sedan kändes det som att det bara blev förmycket av alltihop. Får en stark 2:a

hade inga höga förväntningar på denna men den var super rolig :) och man blev inte uttråkad av den eller kände att den var seg

Biopremiär: 2008-10-24