Fast & Furious

Handling: Efter att Brian O'Conner har avtjänat sitt straff så möter han upp med Dominic Toretto för att hjälpa dem bli kvitt en drogverksamhet som smutskastar Torettos rykte och område. Allt kommer att göras upp i ett slutgiltigt race.

År: 2009
Regissör: Justin Lin
Originaltitel: Fast & Furious
Alternativ titel:Fast and Furious 4 (söktitel )
Alternativ titel:Fast 4 (söktitel )
Ingår i tema: Bilar

Laz Alonso
Sung Kang
Ron Yuan
Neil Brown Jr.

Jag tycker att den var bra och spännande. Jag tycker att skådeseplarna gör bra ifrån sig. Jag tycker att det var en intressat innehåll.

Christiian2

Gillar denna film-serie starkt och tyckte att denna var bättre än den från 2001 eller vilket år den 1a var ifrån!

alexanderbilar

första gågnren jag såg den på bio så blev jag mycket bessviken.. men efter att ha set tden några gånger så gilalr jag den mera.. men den är ju inte i klass me dom övriga filmerna som är riktiga mästerverk!

En riktigt bra uppföljare :) Jag va riktigt nöjd med denna! Bra handling, bra story och givetvis Vin Diesel i Massvis ´kär´ och slutet tycker jag är inledningen till ännu en uppföljare :)

Helt okej uppföljare till dom andra tidigare tre rullarna. Bättre handling, passande skådisar och riktig spänning. En solklart sevärd rulle.

miox

den fast and furious var inte så bra den var seg tycker jag annrs var det bra skådispelare hoppas dom inte göra en till fast and fusrius

Lundsson

helt okej film, dock inte bättre än dess föregångare

Biopremiär: 2009-04-03
Filmpunkten-id: 19830

Fast and the Furious, The (2001)
2 Fast 2 Furious (2003)
Fast and the Furious: Tokyo Drift, The (2006)
Fast & Furious 5 (2011)
Fast & Furious 6 (2013)