Hollow, The

2,5

Handling: Ian Cranston, en ättling i rakt nedstigande led till Ichabod Crane, flyttar till Sleepy Hollow. Ians ankomst stör den hämndgiriga huvudlösa ryttaren, som börjar slakta ungdomarna som kommer för nära hans viloplats. Den enda som kan få slut på halshuggningarna är Ian...

Regissör: Kyle Newman
Sewell Whitney
Daniel Spink
Kyle Newman

Fluktaren

Duger att titta på en regnig dag, skulle det regna inomhus kan man gå ut istället o göra något annat, för så bra är den inte att man ska se den när det regnar.

Silverpilen

En bra rysare! Tycker om historien om Den huvudlösa ryttaren i Sleepy Hollow! Alltid roligt att se versioner om en historia man tycker om! Bästa versionen är dock Tim Burtons version med Johnny Depp. Var efter den filmen som jag blev intresserad av historien från början. Men som sagt denna är också riktigt bra!
Kan berätta också att jag har faktiskt också själv spelat en teateruppsättning om Den
Huvudlösa ryttaren tillsammans med en teatergrupp som jag är med i! Vi spelade vår egna lilla variant om denna historia och jag spelade då Ichabod Crane!
Var roligt!

IWantItThatWay

En bra skräckis för de som är rädd för skräckisar, hehe. Den är inte så värst läskig så den kanske inte är en sån bra skräckis. Och Nick Carter som mest är känd som en av medlemmarna i Backstreet Boys gör en hyfsat bra insats, men bäst är ju pumpamannen, haha.
Ibland kan det vara lite för mycket fejkat.

Filmpunkten-id: 20878