Old Dogs

Handling: Två vänner och affärskollegor får sina liv uppochnervända när konstiga omständigheter leder dem till att ta hand om ett par sjuåriga tvillingar.

År: 2009
Rita Wilson
Laura Allen

Copyright Walt Disney Pictures

Evenstar_92

Nej, en riktig meningslös komedi.
Exakt alla skämt har man sett förut, den är irriterande förutsägbar och jag skulle aldrig ha gått på den här om jag fick bestämma själv (det var hemligt vilka tre filmer som skulle visas under kvällen).
Börjar vi inte bli less på amerikas "fantastiska" komedier snart?

En ganska löjlig film, speciellt Robin Williams stör jag mig på. Får godkänt i alla fall.

Milla86

Fånig komedi om två gamla gubbar som helt plötsligt ställs inför utmaningen att ta hand om två små barn. Tidigare har de levt ett liv helt uppslukade av sina karriärer, men på ålderns höst tvingas de omvärdera vad som är viktigt i livet.

Det blir mest bara fåniga situationer, men en scen som är rolig är när gubbarna tar fel mediciner. Skrattfest utlovas!

Det som förvånar mig mest är hur gamla både John Travolta och Robbin Williams blivit.

en mycket rolig film som bjuder på humor :) helt klart sevärd

Evenstar_92

Nej, en riktig meningslös komedi.
Börjar vi inte bli less på amerikas "fantastiska" komedier snart?

Haha en ricktigt bra komedi den är grymt rolig så se den!!

Biopremiär: 2009-12-25
Filmpunkten-id: 22087