Human Nature

Handling: Lila är en ung kvinna som lider av en allvarlig hormonrubbning. Hon tvingas dölja sitt tillstånd och lämnar så småningom samhället för att leva ensam i naturen. Under sin vistelse i skogen skriver Lila några kolossalt framgångsrika romaner. Hon återvänder som en kändis till samhället och börjar leta efter en man. Med hjälp av sin berömmelse och sin förtrogna Louise, lär Lila känna Nathan, en forskare, vars mål är att lära möss bordsskick. När Lila och Nathan promenerar i skogen, upptäcker de en djurisk man, som av sin mentalt störde far uppfostrats till att leva som en apa i vildmarken. Nathan bestämmer sig för att ta med vilden till sitt laboratorium. Här ämnar han, med samma metoder som han använder på mössen, förvandla honom till en belevad och bildad människa.

År: 2001
Bobby Harwell
Daryl Anderson
Bobby Pyle
Chase MacKenzie Bebak

knappas godkänd men det får bli det för att filmen är så konstig och underlig att man vill se hur den slutar.

Inte lika underhållande som Adaptation, men Human Nature är ändå ganska kul och orginell.
När Charlie Kaufman är inblandad i en filmproduktion så vet man att man kommer att få uppleva någonting speciellt.

Extaza

Jag har svårt att ta denna film som en komedi, jag gillar iden, men fastnar inte för hur den filmatiserats. Ingen film man kan se om
och om igen. Det bästa med filmen är att man börjar fundera över samhället och hur vi är som människor.

Björn

En ganska skum, men rolig film. Ibland är den riktigt sjuk!

Mitch

Jag säger bara en sak: En riktigt kass film!!!

MrLill

En hyfsad film som är rolig, fast också en aning tramsig...