Hole, The

Handling: Livet kunde inte bli värre, eller det var i alla fall vad den 17-årige Dane och hans tio år äldre bror Lucas trodde när deras ensamstående mor bestämmer sig för att flytta från storstaden New York till en sömnig liten stad kallad Bensonville.

År: 2009
Regissör: Joe Dante
Originaltitel: The Hole
Alternativ titel:The Hole in 3D (Promotion title)
Chris Massoglia
John DeSantis
Chelsea Ricketts

Copyright Bold Films

Chriistian2

Så underbart spännande rysare av skräckmästaren Joe Dante och förstår inte alls varför alla kallar denna ''Disneyfilm'' visst är den kanske lite fjantig men så dålig tyckte jag absolut inte att den var. Sen gillar jag skådisarna starkt spec.(Chris Massoglia, vill gärna se mer av honom för han är riktigt bra i denna, Haley Bennett spelar också jävligt bra men ''Nathan Gamble'' som bland annat spelar Billy Drayton i ''The mist'' gör ett fantastiskt jobb och kan bara hålla med Solidus om att clowndockan var förjävligt läskigt faktist och denna var klart sevärd även om det inte är den läskigaste filmen så är den ändå förbannat spännande och betyget lutar sig mot 4an och jag kanske måste sätta den så fort som bara möjligt och denna var absolut en av 2009's bättre skräck-filmer!

orginell film verkligen det är sådana här filmer jag kollar efter! jag hoppa till några gånger men det är för jag hatar clowner haha sevärd helt klart