På gränsen

Handling: När miljadären Charles Morse är uppe i bergen med sin fru, som är fotomodell, så störtar hans plan mitt i ödemarken. Tillsammans med fotografen Robert så försöker de ta sig överlevande tillbaka till stugan. De upptäcker snart att det inte är omgivningens faror de ska överleva, det är hotet mot varandra!

År: 1997
Bob Boyd
Kelsa Kinsly
Gordon Tootoosis

OrlandoBloom_fans

Mycket bra, verklighetstrogen och intressant story... mycket fakta fanns inbakat i den oxå.. Anthony Hopkins är mycket bra även i denna film.. Hopkins i världsklass skulle man kunna säga :).. n mycket bra film som in stora drag handlar om överlevnad...

tessan81

Intressant film om två människors överlevnad i alaskas ödemark. Hopkins spelar sin karaktär på sitt vanligt lågmälda men intensiva sätt. Baldwin gör sin roll också mycket bra. Väldigt bra dialog bär upp filmen som till stor del bara har två skådespelare (ok, tre med Bart -the bear). Hissnande vyer. Stark trea!

ganska svag i riktigt handling och inte direkt förbered för att hålla en längre tid men själva handling i filmen är spännande, första gången man ser den. den ger ett bra adrenalinpåslag och det gör att det får bli godkänt.

Cameron_84

Det här är äventyr!

manne747

Hopkins skådespel samt spänningsnivån var bra.

Lite svagare var dialog, story samt att det kanske va lite väl mycket björnslagsmål

Heja Björn!

Arcadia

hopkins e alltid bra. tyckte den kändes långtråkig vid vissa tillfällen.

Björnscenerna var bäst. Hopkins var häftig som tuffingen Charles Morse.

Spännande, intressant film. Lite slö i början men sen mot slutet när björnen kommer in i bilden blev den riktigt intressant och bra. Jag var bara tvungen att se klart den sen. :) Bra film!

Kanske hade varit bäst om Lee lik Bob också hade glömt sin kamera, så hade det inte tagits några bilder och så hade det inte blivit nån film.
Björnkläderna var dock underhållande!