Undercover Brother

2,2

Handling: Undercover Brother börjar jobba för helsvarta Brotherhood, en grupp som försöker förbättra villkoren för svarta. Han paras ihop med Sistah Girl...

År: 2002
William B. Taylor
Shauna MacDonald

Copyright Universal Pictures

Angelus

En mycket förutsägbar överdriven film, överdriven handling, några skämt var roliga men de flesta var för överdrivna, bra skådespeleri, Denise Richards var mycket het i filmen, väntat slut

betydligt bättre än vad jag trodde, men fortfarande ett patetisk försök till att göra en kopia av Scary Movie

rednaxela

Filmen är inte så bra som man kan tro han försöker vara en äkta wannabe på austin powers fast han spelar värre.Löjliga skämt och löjlig story man ser att den är dåligt gjord det är inte direkt något man vill se igen de få stunder man hörde james browns röst var filmen sedermera bättre än innan.Jag gillar affrot det är hel grymt men det räcker inte för att bygga upp en bra film man kan inte direkt skratta åt deras humor.

Filmen blev mer och mer orealistisk och slutet var så förbannat värdelöst att man kunde lika gärna stänga av tv:en och gå och lägga sig det blir svårt och avgöra om den är godkänd eller underkänd.Av det jag fick se var den ju underhållande också men det var inte tillräckligt det fanns små roliga scener som man kunde få ut ett skratt av.

ashkan

ganska rolig och så men väldigt töntig

lill_saasta

den var rolig =)

nja, en b-film. En slags Austin Powers-wannabe film fast med bara svarta och mindre snusk! inget man kommer ihåg!

klaus

Nej, inget man orkar se. Dålig film.