American Outlaws

Western:

Western:

Handling: I en liten stad på landsbygden i USA går ett gäng unga rebeller ihop för att kräva tillbaka land som en korrumperad järnvägsbaron tagit ifrån dem. De är målmedvetna i sina vågade kupper och skyr inga medel för att genomföra sin blodshämnd. Ingen är mer beryktad och fruktad än deras ledare, en karismatisk ung fredlös vid namn Jesse James...

År: 2001
Ty O'Neal
Joe Stevens

antoniuz

stark 4'a

Nu är westerns långtifrån min favoritschanger, och American Outlaws tär på tålamodet ibland. Men på det stora hela utgör den hyfsad underhållning. Colin Farrell är bra, men jag ska betona att han har gjort bättre ifrån sig på andra håll. I övrigt är skådespelet rätt svajigt, särskilt Ali Larter och Will McCormack. Ett par scener under filmens gång är smått plågsamma – framför allt scenen då Bob är ovanligt aggressiv under ett pågående bankrån och förklarar att han känner sig ”utanför” då efterlysningen utställd på honom erbjuder en mindre belöning än de övriga. Väldigt krystad och underlig scen. Storyn är ganska ojämn, framför allt mot slutet, och jag uppskattar inte hur Jesse James lämnar historien. Abrupt, småfeg och genomskinlig exit som får mig att undra varför han alls gjorde det han gjorde. Stark tvåa.

”I can’t believe I had to blow up a train for you!”

Natta

tycker verkligen den här filmen är riktigt bra duktiga skådespelare bra handling och väldigt underhållande jag kan rekomendera den.

stankovic

Bra westernfilm Colin axlar manteln som Jesse James.

FY FANKEN!. Sämre film får man väl leta efter.
American Outlaws är en otroligt klichéefylld, pinsam, förutsägbar och misslyckad film.
Ferrel visar en en gång att hans skådespelartalanger är ytterst begränsade.

ashkan

En ganska bra västernfilm faktiskt som är lite komsik ibland

die_hard

Grymt bra den här rullen