Öga för öga

Handling: The punishment must fit the crime... I sin förtvivlan över att dotterns mördare inte kan sättas dit av rättssystemet, beslutar sig Field för att ta lagen i egna händer. Osympatiske Sutherland får snart erfara att en vanlig kvinna och mamma också kan bli dödligt farlig...

År: 1996
Wanda Acuna
Geoffrey Rivas
Armin Shimerman

weraiz_87

Sally Field var fruktansvärt bra i den här filmen. Hon spelade grymt bra. Den scenen när hon var så hysterisk, de var så verkligt på nåt vänster. Man blev nästan rädd; de va som å titta på en dokumentär. Hon skulle ha ett pris för den rollen. Däremot gillade ja inte Sutherlands roll så värst. Gillar honom bäst i filmen "De tre musketörerna" och serien "24". Jag rekomenderar den här filmen p.g.a Sally Fields starka prestation.

Savannah

Ganska sevärd film med oväntade händelser och minst en obehaglig scen (i början, när Sally Fields karaktär åker bil). Intressant att se Field i en roll som denna, men filmen i sin helhet är inget absolut måste.

En spännandefilm. Bra film

En spännande och underhållande film, men känns dock som man sett detta förut. Bra skådespelarinsatser. Svag trea.

weraiz_87

KIEFER

En sevärd film tycker jag. Kiefer Sutherland är bra som psykiskt störd. Lte dryg blir den väl ibland men helt klart en trea.

Savannah