Skvaller

2,5

Handling: Studenterna, Jones, Derek, och Travis beslutar sig för att sprida ett rykte och sedan observera hur det fortlöper.

År: 2000
Poe
Vicky Lambert
Kenya Massey

Noisome

Rätt okej film, men jag kan lätt bli opartisk eftersom Norman Reedus är med, han förtrollar en på något sätt. Ingen direkt vanlig ungdomsfilm, handlingen känns inte uttjatad som i många andra filmer.

Murphy

gillar den här filmen, lite förvirrande men i slutet fick man ganska klar uppsikt över vad det handlade om, några tabbar man störde sig på.

Filmen bygger på en intressant idé och avslutas med en någorlunda välbyggd twist. Dock är större delen av filmen för seg för att upprätthålla något särskilt intresse. Tar man sig väl till slutet är den kanske sevärd.

Sweet_Jenny

Den var lite mesig ibland..seg..men den var ändå rätt bra när det blev spännande..

Kalkonrulle. Otroligt att en sådan här ointressant och sanslöst seg film kan publiceras. Allt är totalt tråkigt. Jobbigt regiserat. Se den inte. Lovar ni blir besvikna. (om ni har någon som helst förståelse för film)Slås om titteln världens sämsta film.

struwe

tycker den va rätt bra