Biker Boyz

Handling: Smoke, spelad av Laurence Fishburne är den obesegrade racingkungen som ständigt blir utmanad av nykomlingar som tror sig vara bättre. En av dem är Kid, en ung, aggressiv kille med höga ambitioner som startat ett nytt MC-gäng - Biker Boyz. Uppgörelsen blir stentuff.

År: 2003
Vanessa Bell Calloway
Dante Basco
Dion Basco

torulf

Jag hade förväntat mig en massa hojåkande och motorkultur. Det är mer drama än motor. Jag trodde att det skulle bli mer laddtryck och drevade motorer, men fick en massa relationsprat. Centum för filmen är en pojke som förlorat sin far.Han bryter med sin mor och kliver in i vuxenvärden. Han har sitt liv och umgänge i MC-gänget. Det är en bra film i den genren. För min del blev jag snopen.

mycket bra och rolig film faktiskt, det är fart i den ;)

Bilbo_one

Ganska cool film. Snygga motorcyklar och specialeffekter. Bra skådisar. Dessa kriterier för denna film upp på till en svag 4:a

stankovic

Helt Ok ,om man gillar motorcyklar så ska man se den.

die_hard

grymt bra och skit snygga bikes!!

torulf

Angelus

Mycket grym film, mycket bättre än "fast and the furious" och uppföljarna till det, snygga motorcyklar, snygga scener, bra skådespeleri, lite tunn handling men spännande, Meagan Good var mycket het i filmen