Tvillingarnas äventyr på Bahamas

2,4

Handling: De två spralliga, killtokiga tvillingsystrarna tillbringar sitt sportlov på paradislika Bahamas tillsammans med sina föräldrar. Deras enda problem är att de då inte kunde följa med alla sina klasskamrater till Hawaii, men de är å andra sidan vana vid att göra det bästa av situationen. Som alltid är det snygga killar som är deras bästa tidsfördriv, men mitt i deras solsemester bland lyxjakter, surfare, hästar och månskenspromenader råkar de snubbla över en smuggelliga som handlar med antikviteter - och det blir början på deras livs största äventyr!

År: 2001
Sterling Rice
Phillip Sands
C.J. Ansell

Maria007

Stark 2;a. Jag gillar för det bästa olsen filmerna. Och denna duger nog!

Sallee

Denna filmen är enligt mig en av de bästa som tvillingarna har gjort. Det är något visst med denna filmen som bara få en att älska den.
Men kan hålla med om att den kan vara tjatig då & då.
Men en film man kan skratta då & då åt, skadar aldrig.

Evenstar_92

Tråkig, tråkigare, tråkigast.
Varför är det jämt så att båda systrarna hittar perfekta killar och så?
Har dom ingen fantasi eller.

IWantItThatWay

Okej, det här är den sämsta film jag har sett! Det är väldigt tråkigt när man bara ser dem ha roligt med sina killar hela tiden istället för något spännande eller nån handling ska hända. Jag fattar inte vad det här går ut på. Lång och onödig reklamfilm för Bahamas?

singoala

En fantastisk film! Jag gillar den här filmen mycket. Jag fick den för längesedan när jag inte visste vilka de var. Jag ÄLSKADE den! Min första film... Jag gillar när systrarna är vänner. Inte som i New York minute te.x

SO GREAT!

issun

säkert några år sedan jag såg den, och ändå kommer jag ihåg att den va så dåligt att jag trodde hela filmen va ett skämt. för det är just vad dom där två är, ett skämt.

trist rakt igenom... händer ju inget... som en dokumentär om Paris Hiltons liv... korkat och innehållslöst.