Den där Mary

Handling: En olycka hindrar Ted, skolans tönt, från att gå på skolbalen med Mary. Flera år senare inser han att han fortfarande är förälskad i henne och hyr en privatdetektiv för att leta reda på henne.

År: 1998
Khandi Alexander
Marnie Alexenburg
Danny Murphy

faja

En mycket bra och rolig film som jag har sett ganska många gånger utan att tröttna på den. Ben Stiller är rolig och får mig att skratta ordentligt.

Chriistian2

Rätt så rolig men blev lite besviken faktist och Ben Stiller har varit med i mycket bättre och roligare filmer. Men den funkade helt klart att titta på och några skratt fick jag

Jag gillar inte lama töntiga förutsägabara romantiska komedier - speciellt inte när Ben Stiller är med i besättningen. Punkt slut.

Linniz

Handling: -
Oförutsägbar: -
Regissör: Peter Farrelly -
Skådespelare: Cameron Diaz +
Unik: -

madeleine_g

Vet att jag såg den för några år sen och jag tyckte att den var förbaskat rolig. Glömmer aldrig slagsmålet med den allt för ilskna hunden och scenen med luggen..

Baijna

En jättebra och rolig film som jag har sett jättemånga gånger utan att tröttna på den.

Evenstar_92

En sån där halvdan komedi med cameron Diaz och Ben. Funkar ett par gånger innan den börjar bli rusikgt tråkig.