Föräldrafällan

Handling: Tvillingarna Hallie och Annie separeras vid födseln när deras föräldrar skiljer sig och behåller varsitt barn. Men så en dag träffas de.

År: 1998
Courtney Woods
Katerina Graham

Copyright Walt Disney Pictures

Sofia92

Charmig men tyvärr mycket barnslig film som jag gillade som barn, men nu känns filmen himla överdriven. Rolig är den iof, men det kunde varit mycket bättre, det enda som imponerar är egentligen hur man lyckas få bilden så verklig trots att man klipper in Lohan två gånger för att göra både Annie och Hallie, mkt snyggt gjort, man kan nästan tro att Lohan har en tvillingsysyster som spelar i filmen.

Evenstar_92

Imponerar mest: Att de fått till så att Lindsay Lohan kan tex krama varandra, det är ju samma person liksom.
Övrigt då så tycker jag den är väldigt rolig, älskade den som barn och jag kan fortfarande se den.

eliiiin

Jag har sett den här filmen väldigt många gånger men jag tycker fortfarande att den är söt och mysig :) Bra!

Sandraaa

En mycket bra film! Den får en 5+ :)

Man får lite nostalgikänsla när man tänker tillbaka några år och man älskade Föräldrarfällan. En underbar barnfilm!

MaliciousDelight

Den här filmen tyckte jag om när jag var liten. Men den är väldigt kass egentligen.

jag tycker den är rolig och värd att se. Den bjuder på många skratt

rätt rolig, tänk bara att möta sin tviling på det viset hehe. En satk 2:a

nannysan

Enn helt underbar film, jag älska den när jag var liten och jag älskar den innu! :D

Helle85

Tyckte om den när jag var liten..men fungerar bara inte för mig längre

Föräldrafällan (1961)