Sömngångare

2,5

Handling: Charles Brady och hans mor är inte den typiska amerikanska familjen. De är sömngångare, ett väsen som kan skifta form från människa till katt. Deras enda svaghet är den riktiga kattens klor, och deras speciella önskemål av föda, kött och blod från oskulder.

År: 1992

John Landis
Joe Dante
Stephen King
Clive Barker

Skulle tro att boken är bra, men filmen är ingen höjdare direkt. Den skrämdes när jag var liten, men nu på senare tid så känns det mest larvigt. Lite mystik och spänning bjuds det på, men när allt avslöjas så fort så försvinner spänningen.

Först var den okej, sedan blev den överdriven, med löjliga monster och så vidare. Inte ett dugg skrämmande, man borde inte ens få kalla det här för en skräckfilm!

Nja, ingen höjdar film, men va rätt okej får en svag 3:a

Crocodile

Bra film men katt människor va f_n.

Filmen är otäck några få gånger men den blir bara godkänd. Känns inte som det finns nån handling i den.

Arcadia

nej inte så värst bra kan jag påstå..kändes fantasi löst om Människor som förändrar sig till slags vampyrer som e rädda för katter är temeat i denna film.

Rune

Den känn för ihop tryckt det händer bara en massa saker utan någon egentlig handling.

die_hard

räcker med en trea ass¨å